...

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

CENE

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

NAROČILA IN KORAKI NAKUPA

1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru ko kupujete prvič, kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila.  Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.

V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte info@on-talon.si ali telefona 04/51 37 400 v delovnem času trgovine.

2.) Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom.

4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja TALON, d.o.o., Dorfarje 17, 4209 Žabnica. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov info@talon.si ali po telefonu 04/51 37 400.

PLAČILO IN DOSTAVA

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
  • kreditnimi ali debetnimi karticami(Eurocard/Mastercard, Visa, BA, Maestro, Diners)
  • V primeru bančnega nakazila po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
  • V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.

V naši poslovalnici vam omogočamo tudi nakup na obroke:

  • nakup na do 12 obrokov z DINERS plačilno kartico pri katerem najnižji obrok znaša 20€

 Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v treh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod “opombe” na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici na naslovu Dorfarje 17, 4209 Žabnica.

Dostava je za vsa naročila v Sloveniji nad 100 € brezplačna, za naročila v ostalih državah EU pa nad 300 €.
Za dostavo pod 100 €v Sloveniji je poštnina 4,70 €, za ostale države EU pa po aktualnem ceniku Pošte Slovenije.
 

VRAČILO BLAGA

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

REKLAMACIJA

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.

GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri našem podjetju. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom.

Proizvajalec je dolžan garancijo rešiti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti. 

STVARNA NAPAKA

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dva meseca, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec ponudnika TALON, d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 04/51 37 400 ali po elektronski pošti na info@on-talon.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, TALON, d.o.o., Dorfarje 17, 4209 Žabnica.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi TALON, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. TALON, d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Na vrh